Alla inlägg under september 2011

Av penny - 29 september 2011 12:48

tjaba!

i helgen ska jag och min familj ut i skogen och sova i en koja.(mamma och min syster ska inte med) det är några fler som ska med och dom ska också sova över   det ska bli kul!<3 min mamma och min syster ska riva ut grejor i köket kanske det är inte säkert<3 



på fredag ska jag kolla på idol <3  och kanske äta godis eller chips, det kanse inte blir nåt av det vi får se!<3

puss/penny   

Av penny - 29 september 2011 09:25

hejsan!

nu väntar jag på att lektionen ska börja,fast jag vill inte det för vi ska ha no prov:(


idag ska jag också vara med sandra:) sen ska vi åka på tonår senare i kväll 

puss och kram/penny   

Av penny - 27 september 2011 19:01

Hej!

vi hadde matte prov i dag, det gick sådär för mig. och så fick vi tillbaka vårat so prov det gick jätte dåligt  



senare i kväll ska jag kolla på idol. är det nån mer som ska kolla på det?

puss o kram/jenny

Av penny - 25 september 2011 19:37

Tjoo!

I lördags var jag med lisa och sandra i stan på big inn för det var tivoli!  jag och lisa åkte bara karuseler för sandra ville inte åka nåt. sen var vi lite på stan sen så åkte jag och lisa hem,vi skulle cykla men vi årka inte cykla enda hem.

Kram/jenny   

Av penny - 23 september 2011 20:24

Tjenare!!<3

nu sitter jag och tittar på idol med lisa!<3 senare i kväll ska jag och lisa kolla på 3 filmer!<33

Av penny - 23 september 2011 17:39

HEJ  

Nu har jag äntligen skaffat en blogg<3 jag har varit i skolan och vi  hadde instäld Engelska hurra!!<3 Efter skolan var jag med några kompisar på macdonalds<333

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards