Alla inlägg under april 2012

Av penny - 9 april 2012 17:14

Tjenare tjenare!


Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat jag ska kanske ta bort min blogg jag vet inte.Dom två senaste dagarna har jag fått mycke mortion(stavas?) jag har cyklat fram o tillbaka jag har vart med sandra  vi cyklade fram o tillbaka vi har vart hos henne och mig så vi har fått mycket mortion.Men vi har haft det roligt vi har gkort lite allt möjligt .Men just nu sitter jag i jonathans rum(bror) jag skriver detta på hans data för attt han ville sitta i tv rummet vet inte varför men men. Nu ska jag titta lite på fb(facebook). Nu får ni ett lite längre inlägg att läsa,för att jag har skrivt mer men jag brukar inte skriva så långa inlägg men tjarå vi ses<3


jenny    

Av penny - 9 april 2012 17:14

Tjenare tjenare!


Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat jag ska kanske ta bort min blogg jag vet inte.Dom två senaste dagarna har jag fått mycke mortion(stavas?) jag har cyklat fram o tillbaka jag har vart med sandra  vi cyklade fram o tillbaka vi har vart hos henne och mig så vi har fått mycket mortion.Men vi har haft det roligt vi har gkort lite allt möjligt .Men just nu sitter jag i jonathans rum(bror) jag skriver detta på hans data för attt han ville sitta i tv rummet vet inte varför men men. Nu ska jag titta lite på fb(facebook). Nu får ni ett lite längre inlägg att läsa,för att jag har skrivt mer men jag brukar inte skriva så långa inlägg men tjarå vi ses<3


jenny    

Presentation

jag är bäst såklart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards