Alla inlägg under juli 2013

Av penny - 27 juli 2013 22:00

Hej på er!


Kom nyss hem från grönalund,med sandra och hennse familj och två andra,vi hade jätte kul i alla fal jag jag vann en stor dummle! :D vi åkte massa karuseller men det var väldigt långa köer till allt som man skulle åka,men sen helt pölösligt började det regna,blixtra och mullra ;( men det var inte så länge men ända..det var tråkigt då. Nehe..nu ska jag ta och äta lite pasta(kul att veta..jag vet:D)


Vi hörs!

Pussar och kramar! :D


Dummlen jag vann!

 

Av penny - 24 juli 2013 23:26

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men..jag vet inte vad jag ska säga så..jag är ledsen,men nu är jag här,jag har glömt att blogga eller så vet jag helt enkelt inte vad jag ska skriva..men aja.

Just nu gör jag inget speciellt lyssnar på musik och kollar på facebook lite som jag typ brukar göra. I morgon ska jag kanske vara med farmor men om jag inte sk avara med farmor ska jag till sundänge och bada typ med min kompis och några av hennes kompisar:) det ska nog bli kul;)

Nu vet inte vad jag ska skriva mer så...vi hörs:=)


Puss/jennypenny!


Bjuder på denna;)

 


Ovido - Quiz & Flashcards