Alla inlägg under februari 2013

Av penny - 24 februari 2013 12:55

Heeej på er!


Nub är det sportlov men det känns inte det känns som det bara är vanlig helg sen skola igen.Men  alla fall sitte jag i min säng och skriver det här om ni ville veta.Idag vet jag inte vad jag ska hitta på ska väl städa mitt rum lite kanske.Nu har jag inget mer att skriva ni får ha det så bra så hörs vi=)



Kramar//jenny!


 

Puss!

Av penny - 22 februari 2013 12:30

Tjaba alla coola läsare!


Nu sitter jag i skolan och skriver detta till er.Jag väntar på att lektionen sak börja sen när den är slut vet ni vad det är då? jo SPORTLOOOV!!!   men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så vi ses.



Kramar//jenny!


 

Snygg eller hur?


Av penny - 21 februari 2013 19:10

  Hej på er alla läsare!


Nu sitter jag i mitt rum i sängen och skriver deta till er,idag har jag inte gjort nåt förutom att gå i skolan som vanligt  ja,juste jag var på mackdonalds i morse för jag hade inställd hemkunskap som jag egentligen skulle ha men det var tyvärr inställd  men just nu sitter jag i min säng och kollar på andra avenyn.Snart är det sportlov vad skönt kan man sva länger på morgonen och slippa gå upp tidigt.Men nu har jag inget mer att skriva så VI SES HA DET SÅ BRA!   


KRAMAR//JENNY!


 

Av penny - 17 februari 2013 14:09

Hejsan allihopa!


Ni ser jag har  gjort en ny bloggheader:D jag var trött på min gammla så jag gjorde en ny och jag var gansak less på den gammla så jag förnya det lite,så vad tycker ni? 


Idag har jag kollat lite på film,spelat data och pluggat på hemkunskap som vi ska göra ett par uppfifter av vitaminer och mineraler. men nu ska jag nog kolla lite på tv det är typ hotel 13 maraton:D så jag ska nog kolla på det. Men nu har jag inget mer att skriva så vi hörs.


Kramar/jenny<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards