Alla inlägg under augusti 2013

Av penny - 21 augusti 2013 18:49

Hej på er! jag sitter på en stol ,ed datan i knät och skriver detta,så ni vet(väldigt intersant att veta...haha nej) men jag har sjukt tråkigt:( jag vet inte vad jag ska göra:O men...jaja,idag har jag gått andra dagen i skolan,vi gjorde typ inte så mycket men det är väldigt konstigt schema som vi har,vi är typ uppdelade i grupper,aa  det är konstigt i alla fall. Nu har jag inte så mycket mer att skriva så jag skriver mer senare kanske eller så blir det i morgon;)


Puss/jennypenny!


 


 

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av penny - 18 augusti 2013 18:57

Heej på er!


Idag har jag inte gjort  något peciellt,bara kollat på tv och vart ute lite o så..just nu sitter jag och kollar ut,det regnar skit mycket..sen åskar det lite ibland men inte så farligt,men det åskade mer tidigare i dag. Hmm...jag vet inte vad jag ska skriva så..det får räcka för i dag ;) 


Kram/jennypenny!

 

  Heeet!  

Av penny - 7 augusti 2013 21:00

Hejhej på er!


Idag har jag vart hos farmor och farfar,vi har spelat kortfikat och kokas sylt;) nu sitter jag i min syrras rum och kollar på när hon spelar mincraft :D jag bruka roxå spela i bland vi spelat tillsammans:) i kväll tänkte jag ta en promenad men jag känner mig lite trött så jag gör det i morgon i stället;) Nu har jag inte mycket mer att skriva så..


Kramis/jennypenny!


 

Av penny - 5 augusti 2013 16:02

Hejhej!


Idag har jag vart på krillan med mamma,vi solade och badade,men det var lite kallt i vattnet men när man kom i så vart det lite varmare.Det var kallt i luften när solen försvan,den försvan då och då sen blåste det kallt också,men det var kil :) Just nu sitter jag och kollar på datan lite och ibland kolllar jag lite på tv då och då. Nu har jag inte så mycket mer att skriva så..Herrå! :D


Kramis/jennypenny!


 

Ovido - Quiz & Flashcards