Alla inlägg under december 2012

Av penny - 30 december 2012 22:57

Halloj!


Just u sitter jag i mitt rum och gör inget speciellt jo är irriterad på min bror som stör hela tiden osv. Idag har jag typ bara suttit vid datan och spelar mincraft med min syrra :D men i morgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen men på kvällen tror jag farmor och farfar kommer <3 då är det nyrsafton :) men nu har jg inget mer att skriva kanske skrivrr  mer i morgon men ni får väl ha det så bra!


Puss penny!


 

Av penny - 14 december 2012 21:12

Hejhej!


Just nu ligger jag på golvet med bena uppe i sängen vet inte varför men...jag skypar också med sandra vi ska skypa så länge vi kan. Idag har jag gått i skolan som vanligt,sen har jag inge gjort så mycket men nu har jag typ nyss målat mina naglar ;)


 



 

Pöss/jenny

ha det bra!

Av penny - 1 december 2012 17:37

Hejhej!

Idag fyller min underbara mamma år Hipp hipp hurra!! <3 idag har vi firat mamma vi hade lite gäster här i dag mamma fick ett halsband med en sko på av mig! men nu sitter jag i mitt rum och väntar på att julkalendern ska börja :D men nu har jag inget mer att skriva så...det blev kort inlägg i dag;P 


kram jenny!


   

Ovido - Quiz & Flashcards