Alla inlägg under maj 2012

Av penny - 22 maj 2012 12:52

Tjena tjena!


Just nu sitter jag ute i det härliga vädret och väntar på att engelskan ska börja eller igentligen att skolan ska sluta. 

Det blie ett kort inlägg

Av penny - 11 maj 2012 21:38




En kvälls bild<3


Av penny - 11 maj 2012 21:27

Hej! 

Nu är det äntligen helg som jag väntat på för på söndag fyller jag år!HURA HURA till mig själv:D Då ska farmor och farfar komma och andra ska komma.Men nyss för en sekund eller nåt vet inte hur länge sen det var me det var inte längesen så gick strömen men det kom tillbaka på se gån igen det bara ström av,ström på ingen?Just nu sitter jag i rummet och gör inget speciellt,(har städat rummet:(). Ska väll gå och lägga mig snart eller inte kanske jag vet inte. 

KOMMENTERA GÄRNA MIN BLOGG!



Många kramar jenny

Av penny - 10 maj 2012 15:20

Hej! 

Just nu sitter jag i skolan och väntar på bussen det är tråkigt att vänta.När jag kommer hem ska jag göra läxan och äta nåt.



Kram jenny

Av penny - 8 maj 2012 12:38

Heej!

Äntligen nu skriver jag ett inlägg som ni kanske har vääntat på? Just nu sitter jag iB i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Det här blir ett kort inlägg årkar inte skriva längre har inte lust Hahah!



Ha en bra dag allihoppa!//jenny<3

Ovido - Quiz & Flashcards