Alla inlägg under november 2013

Av penny - 26 november 2013 19:04

Hej på er!

 

I dag har jag inte gjort så mycket förutom att gå i skolan som vanlig då. Just nu sitter jag i mitt rum o lyssnar lite på radio, ska snart städa mitt rum lite gran. Det vaar allt jag hade att skriva i dag.

 

Puss o kram!

 

 

Snygg,jag vet ;) 

Av penny - 17 november 2013 15:06

Hej!

 

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har städat/rensat min garderob och sen har jag pluggat lite har prov i morgon i Samhällskunskap. Just nu sitter jag o chillar lite är så trött, ja, det var allt jag hade att skriva nu men skriver mer i kväll:)

 

Puss o kram

 

 

Av penny - 16 november 2013 23:27

Godkväll på er!

 

Ja, just nu halvsitter jag i min säng o lyssnar på musik   Jag ska snart kolla på film på Andra Avenyn eller kanske The Walking dead vi får se   ja, det var allt jag hade för i kväll...skriver mera i morgon.

 

Puss o kram

 

 

 

 

Av penny - 16 november 2013 16:33

Hejhej!

 

I dag har jag varit hos farmor o farfar sen kl:12 typ tills nu.Vi spelade kort o jag vann nästan alla gånger, i alla fall jag vann mest. Men just nu sitter jag i min säng o äter salta pinnar mumms! och snart ska jag kolla på film tror jag, men det var allt jag hade att skriva så...

 

Puss o kram  

 

 

Av penny - 15 november 2013 22:58

Hejhej!

 

Förlåt om jag inte skrivit på evigheter,för jag har haft fult upp med skolan o de massa prov o läxor som jag var tvungen att fixa o så.

Men i alla fall, i dag har jag inte gjort så mycket vart i skolan o haft matte prov gick ganska bra tyckte jag men vi får se   Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik, Awa med låten Not ready to say godbye, den är braa! den borde ni lyssna på om ni inte redan gjort det förstås   ska nog kolla på film nu eller så ska jag nog kanske sova vi får se men det var allt jag hade den här gången, skriver lite mera senare(i morgon typ)

 

Godnatt på er o sov gött!

/jennypenny!

Ovido - Quiz & Flashcards