Alla inlägg under maj 2014

Av penny - 3 maj 2014 19:47

Tjenare!


Idag då vaknade jag runt 11 så då gick jag upp o käkade frukost framför TV-n, sedan så kom pappa och jonathan hem dom hade varit o fiskat dom fick 3 fiskar. När dom hade varit hemma en stund så lagade vi mat och sedan åkte vi till Västerås en sväng, farmor följde också med, jag frågade om hon ville med o hon sa ja så vi åkte till västerås, gick in på Elgiganten, Lager 157 och sedan gick vi in på Ikea och fikade lite sedan åkte vi hem, så nu sitter jag i vardagsrummet och vänta på att klockan ska bli 8, då det är Smartare än en femteklassare(det borde ni kolla på,tv1) så ser min kväll ut nu så ni får ha det så bra så hörs vi!

Kram jenny


Bjuder på denna ;)


 

Av penny - 2 maj 2014 15:07

Hejhej!

Jag tänkt skriva vad jag gjorde i går för jag orkade inte gör det i går, för när jag kom hem så duschade jag sedan la jag mig i sängen och kollade lite på youtube innnan jag gick o la mig, men i alla fall så i går var jag på bio med några kompisar och vi kollade på Divergent( den var sjukt bra!) tyckte jag i alla fall, fast det tyckte nog dom andra med men...hur som helst så sitter jag just nu i min säg o lyssnar på musik ska snart kolla lite på youtube, så vi hörs!


Kram jenny


 

Presentation

jag är bäst såklart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards