Alla inlägg under december 2011

Av penny - 19 december 2011 11:21

Hejsan! 


Förlåt om jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat eller ja.

Just nu sitter jag i c med sandra och lisa mina sötnosar  Visak ha musik om en stund och då ska vi få fika hihi 

Jag,sandra och lisa har haft julklapps byte jag fick hårspännen av av lisa och av sandra fick jag hårsnodar,Lisa fick ett par örhängen av mig och sandra fick ett armband.


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR  HIHIHI 


/jenny    

Av penny - 10 december 2011 20:41


Hej förlåt att jag inte har skrivit på min blogg på ett tag   jag har inte årka, har inte haft tid  eller jag har inte tänkt på det!<3 jag har ändrat lite på min blogg men jag har ingen hedder eller jag har gjort en men jag har inte satt dit den på min blogg en för att jag vet inte hur man gör är det någon som vet hur man gör? kan någon hjälpa mig? jag har också bytt färgger på bloggen och jag har bubblor runt om nu i stället för det jag hade förut som jag inte kommer i håg vad jag hade! 


just nu sitter jag hemma i soffan ok kollar lite på tv!  jag har varit hos farmor och farfar det va jätte kul 


herrå/jenny penny <3  

Ovido - Quiz & Flashcards