Alla inlägg under april 2014

Av penny - 16 april 2014 11:39

Hej på er!

Idag vaknade jag ungefär runt kl:9, då gick jag upp o tog en macka och ett glas juic, sedan o kollade på tv samtidigt som jag åt lite frukost. Men nust nu sitter jag i soffan och kollar lite på datorn ska snart in till stan o hänga lite.

Det var det jag hade att skriva just nu.

Kram Jenny

 

 

Av penny - 15 april 2014 12:11

HejHej!

Just nu sitter jag i sofan och kollar på tv, ska snart äta mat sedan kommr farmor och farfar o hämtar mig för vi ska åka in till stan o bowla, det ska bli kul.Men det var allt jag hade att skriva i dag, ses!

Kram Jenny

 

 

Av penny - 12 april 2014 15:24

 Hejhej!

 

Nu är det äntligen påsklov, så skönt att vara ledig från skolan o kunna sova länge på mornarna  men i alla fall så sitter jag i min säng med min bästa kompis LISA  just nu så gör vi inget speciellt, sitter bara vid datorerna just nu men vi ska väl hitta på något snart men jag vet inte vad...men det kommer vi nog på. Det var allt jag hde just nu så...tack för mig   

 

 

Av penny - 7 april 2014 19:47

Hejhej!

Nu tänkte jag blogga lite  eftersom jag inte gjort det på tt tag, för vi har haft    nattionella prov i skolan o så. I morgon ska vi också ha nattionella prov (i Fysik!) tråkigt...:/ men hoppas det går bra i alla fall.

Men just nu så sitter jag i soffan  o ska snart kolla på Talang Sverige :) sen ska jag gå o lägga mig.

Det var det jag hade att skriva i dag, så vi hörs.

Kram  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards