Alla inlägg under oktober 2012

Av penny - 31 oktober 2012 19:33

Hejhej!

Nu sitter jag tv-rummet och kollar på sjukhuset,och idag har jag väl inte gjort något speciellt.I morgon vet jag inte riktigt vd ag ska göra kanske pyssla lite eller nått. Men nu sak jag fortsätta att kolla på sjukhuset så hejdå<3


Kram/jenny


Min gullegris!<3:)

 

Av penny - 29 oktober 2012 10:22

Hejhej!


Just nu sitte jag och skypar med Evelina och sandra. Idag ska jag sova hos sandra det ska Evelina också göra,jag vet inte vad vi ska göra men vi kommer väl på nått  .Nu har jag inget mer att skriva så....

Kram jenny!<3


 

Av penny - 26 oktober 2012 17:07

Hejhej!

Nu sitter jag i mitt rum och skypar med dom bästa  I dag ska jag kolla på x facktor för Eric saade är med! jag älskar honom<33 Men nu har jag inget mer att skriva så..

Kram jenny<3


 

Av penny - 26 oktober 2012 12:13

Hejhej!


Nu har jag gjort en ny header för jag tycker att min gammla var lite tråkig så det blev en ny.Nu sitter jag i uppehållsrummet med dom bästa,ska snart ha tyska sen slutar vi skolan Då HAR VI HÖSTLOV!!<3333 När jag kommer hem ska jag typ chill eller jag vet inte vad jag ska göra!;D

Nu har jag inget mer att skriva såå vi ses!

Kram jenny!:D


   


Av penny - 20 oktober 2012 22:41

  Hejhej!   


Just nu sitter jag i mitt rum och har  jätte tråkigt VAD SKA JAG GÖRA!!? Men i morgon ska jag avra med sandr adet ska bli super men jag vet inte vad vi ska göra,det kommer vi väl på.

Kramar jenny!<3

VILL HA EN!!!

 

Av penny - 19 oktober 2012 18:52

Hejhej!

Nu siyyer jag i mitt rum och kollar på datan lite.nu har jag inget mer att skriva så det blir ett kory inlägg:) kram jenny


 

Av penny - 17 oktober 2012 12:15

Hej på er!

NU sitter jag i skoln och ska snart ha tyska,idag ska jag kanske vara med sandra det är inte säkert för mamma har inte svarat på mitt meddeland så..

INget mera att skriva

Kram jenny<3


 

Av penny - 16 oktober 2012 19:49

Hejhej!

Nu sitter jag i vardagsrummet och väntar på att Ung och bortskämd ska börja,sen när jag har kollat på det ska jag sova.Men nu har ajg inget mer att skriva så bjuder på lite bilder:

Kram jenny


       




Ovido - Quiz & Flashcards