Alla inlägg under oktober 2011

Av penny - 25 oktober 2011 20:16

Tjenare alla läsare 


just nu sitter jag och kollar på tv (112 på liv och död) det är jätte bra men i bland kan det vara lite sorgligt . jaha sen har jag inte gjort så mycket i dag. Jo jag har gåt i skolan såklart.



puss/penny


Av penny - 21 oktober 2011 09:54

Heej 


just nu är jag i skolan.Vi har rast, väntar på att lektionen ska börja:DD och vi kommer att få tillbaka vårat so prov. jag kommer att få godkännt, tror jag.



Många pussar/penny  




Av penny - 17 oktober 2011 17:07


Heej:D


Idag blir det ett kort inlägg:D Just nu sitter jag i mina syskons rum och kollar när dom spelar:Warir inc det är nåt spel, ja i alla fal så är det spelat jättetråkigt.




Många pussar/Penny  

Av penny - 13 oktober 2011 20:50

heej

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag,men jag har inte årkat jag är lite lat(eller mycket lat) 



Men ikväll har jag vart på tonår. Det var kul vi hadde tv-spelskväll i M-huset vi spelade wii. Det var jättekul  och så åt vi chips och drack dricka 


många kramar/penny       

Av penny - 9 oktober 2011 20:13

Heej   

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag gar inte tänkt på det eller jag har inte årkat skriva ett inlägg. Men nu skriver jag ett inlägg.


I fredags var jag och sandra och bada i badhuset i köping.Det var kul  Men det skulle vara roligare om lisa också var med 



I dag har jag vel inte gjort så mycket. Jo jag har vart hos farmor och farfar det var kul  Och i mogon ska jag vara med lisa det ska bli kul.   Jag skulle ha vart med sandra men hon måde in bra        

Av penny - 3 oktober 2011 08:41

heej 

jaha nu är man i skolan igen:( ska ha so nu det är inte kul:(  



sen efter skolan ska jag till macdonalds med mina kompisar     


puss/penny

Ovido - Quiz & Flashcards