Alla inlägg under juni 2012

Av penny - 17 juni 2012 11:15

Hejhej!


Tjena alla glada läsare! Jusat nu sitter jag hemma i soffan och kollar på tv(Victorius)  Idag ska jag vara med den bästa Sandra ,och jag vet inte vad vi ska hitta på vi sak väll hitta på nått skoj!


Det här blir ett kort inlägg för att ajg vet inte vad jag sk skriva om.

Ps om ni har ett förslag på vad jag kan skriva om så är det bara att skriva till mig! 


Pussipussi!  

Av penny - 10 juni 2012 19:27

Hejhej!

Nu sitter jag i soffan hemma och kollar på tv men det är jätte tråkigt program på tv! I morgon ska jag upp tidigt för jag ska sommarjobba det ska både bli kul,intresant och lite nervöst  jag ska gå upp kl06.30  



Jag ska försöka att skriva inlägg varje dag om jag kan har tid om jag orkar men jag sak försöka skriva varje dag.med det kanske inte blir de 2 veckorna för att jag ska sommar jobba!


ps nu är det ett bra program på tv det är Nils holgersson!

hejdå ha det så gött och ha ett bra sommarlov/jenny<3 

Ovido - Quiz & Flashcards